w związku z tym że wiekszośc ma jutro wolne bo jest dzień CUDU NAD WISłA i dzień Wojska Polskiego to można dziś dłuzej posiedzieć i zrobic nocny patrol :yay:
Witam pojawił sie u mnie ostatnio problem zaniżania poziomu paliwa wyjechałem paliwo do sucha zalałem 11 l a wskażnik pokazuje rezerwe podpiełem Vag i pokazuje 7 l co to może być czy ktoś miał takie problemy prosze o porade
U mnie tez tak jest, kiedyś przejechałem jeszcze ok. 25-30km przy wskazaniach zerowych komputera nie mówiąc o wskaźniku paliwa. Trochę strachu było Być może TTTM ...
O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k
ej, no, a spotkaliście sie kiedys w jakimkolwiek samochodzie, że wskaźnik paliwa pokazuje IDEALNIE?!
zazwyczaj traktuje go raczej jako wskazówkę, że zbliża się tankowanie, przecież nie bede w ten sposób określał ile mam litrów w baku... :roll:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
ja tam juz jade na stacje jak mi sie rezerwa zapali , nie lubie jak mam malo benzyny i wkurza mnie zawsze ten dzwiek (piii ) jak sie wlacza zaplon, mam tez nauczke bo posluchalem sie mojego brata ze: "jeszcze starczy nam tej rezerwy...." Niechce rowniez zeby zaciagalo ten syf z dna... Wydaje mi sie tez ze wskazniki od poziomu paliwa nie wskazuja tak jak powinny i pokazuja przyblizona ilosc ...
Nie rozbierałem zegarów ale swoją drogą podpinałem sie Vagiem i robiłem testy wskażników i test wyszedł ok wcześniej nie miałem z nimi prpblemów autko z roku 2003 to chyba jeszcze nie czas na awarie wskażnika
Ciekawe czy ktos przepowadzi test jazdy do końca aż auto stanie. Na pewno interesujace by było wskazanie komputera co do ilosci paliwa. Oczywiscie zapas paliwa trzeba bylo by miec w karnistrze. Mysle ze w autach benzynowych bylo by to prostsze ze wzgledu na koniecznosc odpowietrzenia diesli. Kiedys ogladalem test audi a8 w jezdzie na minimalne spalanie i mimo ze komputer pokazywal zerowy poziom paliwa auto przejechalo jeszcze 40 km. Czekam na odwaznych i ewentualne wyniki eksperymentu :P :P
Mam silnik ASV i wielokrotnie kompm pokazywał mi 0km do przejechania a na stację zawsze dojechałem Raz tak wypuściłem się do niemiec i 20km od wrocławia pokazał mi 0km ale do wrocka dojechałem na szczęście i zatankowałem
handzol, Po wypisaniu 0km do konca przejechalem juz kilka razy po 30-40km i auto ciagle jechalo Tak wiec komp nic madrego by nie pokazal - tak samo przy 20-30km do konca baku tankuje 55l wiec cos tam jeszcze musi byc, a zbiornik teoretycznie ma wlasnie 55l :twisted:
Witam,
Wskaźnik jak zwykle kłamie. Wyznaję zasadę, że wszystkie wskazówki powinny być "PIONOWO", tj. u mnie ok.4000 obr/min, 90 stC chłodzenie, 1/2 zbiornika i jakieś 100-120 km/h.
Wskaźnik to przyszcz, najważniejsze,że nie kłamie w druga stronę! Chociaż przyznaję może to denerwować
Skoda Felicia 1.4MPI, Ford Escort 1.6 16V ZETEC
VW Passat B4 kombi 1.8 B+G .... i teraz
Skoda OCTAVIA 1.6 75kW
Jeżeli chodzi o wskaźnik poziomu paliwa to u mnie jest tak że pewien "obszar" wskazówka pokonuje w zastraszającym tempie, za to w innych po przejechaniu 80-100km ledwo drgnie. Nie wiem czy jasno się wyraziłem :szeroki_usmiech
u mnie wskaźnik poziomu paliwa po zalaniu pod korek pokazuje około 3 mm przed położeniem maksimum. I tak to zostawiam. Nie ma to wpływu nagatywnego na moje samopoczucie.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
u mnie wskaźnik poziomu paliwa po zalaniu pod korek pokazuje około 3 mm przed położeniem maksimum. I tak to zostawiam. Nie ma to wpływu nagatywnego na moje samopoczucie.
U mnie jest to samo, zawsze leje do pełna i mnie to denerwuje, że po zalaniu jak patrze na wskaźnik to on jest na pierwszej kresce. Kto to konstruował...?
jak opada na dół i źle wskazuje to mnie to w ogóle nie rusza.
Mam silnik ASV i wielokrotnie kompm pokazywał mi 0km do przejechania a na stację zawsze dojechałem Raz tak wypuściłem się do niemiec i 20km od wrocławia pokazał mi 0km ale do wrocka dojechałem na szczęście i zatankowałem
Hardkorowiec z wyboru, jedzie zawsze do oporu :twisted: :twisted: :twisted:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Doba, Lejesz z odpowietrznikiem?? Czy bez jak bez to nigdy nie dolejesz do pelna, jak z to nie ma problemu Wskaze ponad max i do tego przez pierwsze min 100km ani nie dygnie Zawsze mozna tez wskazowke przestawic recznie, ale to potem w czasie testu wskaznikow wyjdzie, bo bedzie troche ponad polowe zamiast na polowie
Komentarz